برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله 

 

برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله

 
کمپانی بوگاتی با معرفی "برنامه حفظ وفاداری" (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.
 
 
آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:
 
ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.
 
برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه - لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.
 
 
این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.
 
برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله
 
آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:
 
مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.
 
بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.
 
علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.
 

منبع

دیجیاتو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بوگاتی , داشبورد , شیرون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

امیروو
1

من نمیفهمم اینا که ماشیناشون مشکل فروش نداره و همش به سرعت فروش میره، برای خریدشم که سرودست میشکنن و تا چند سال آینده فروخته شده ماشیناش.اینا دیگه چرا دنبال کیفیت خدمات پس از فروشن؟ چرا از ایرانخودرو و سایپا یاد نمیگیرن این چیزای ساده رو آخه!
17:34  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایگل : سلام، ایگل ثبت نام اقساطی آبان ماه کسی هست؟ تو چه مرحله ای هستید؟
مریم : مچکر.از دعای قشنگتون
مصطفی : سلام یه سوال داشتم کسی جی ال سفید به مشکی تبدیل زده من نمیتونم تبدیل بزنم میگه مجوز تغییر رنگ و مدل پیدا نشد.چکار میشه کرد؟؟
مصطفی : سلام آخه من 17اذر تبدیل زدم هنوز فاکتور نشده
مصطفی : سلام مگه شاهین جی راه افتاده تحویلش میگفتن سانروف نداریم که؟
فرهاد فروزان کیا : خب دوستان عزیز عنایت بفرمایید ما در واقع در بحث تحویل خودرو حقیقتا بنده صبح به اقای حسینی زنگ زدم ایشون گفتن کههه به قول گفتنی ثبت نامی های تیر ماه تقریبا اواخر اردیبهشت تحویل داده خواهند شد درسته ایا؟
رها : سلام خدمت دوستان یلدا همگی مبارک🍉🍉🌹🌹 انشاءالله به کوری چشم عوامل تاخیر در سایپا همگی سلامت و تندرست باشین و خدا خودش از در غیب واسه همگیمون برکت و سر سلامتی بفرسته ک جای هزاران شاهین پر کنه تو زندگیامون .🙏🙏
T8 : ثبت‌نام های شهریور t8کسی شاسی شده؟ چند شهریور ثبت‌نام کرده ؟ چه رنگی بوده؟
X5 03/03 . مشهد : با سلام و احترام ؛ دوستانی که ثبت نام x5 دو مرحله ای سوم خردادماه هستند ، در صورت دریافت پیامک شاسی و صدور فاکتور ، حتما داخل گروه اطلاع رسانی کنند جهت اطلاع و پیگیری . سپاس فراوان
محمد : داداش برا تحویل های تابستون هم هنوز پیامک تکمیل وجه نرفته دیگه شما که زمستونی . از الان بفکر پول نباش شاید بعد عید پیامک اومد که قیمتشم معلوم نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : من 6 شهریور هستم فاکتور نشده
کوییک اس تحویل آذر بجنورد : فقط تحویل بدن رنگش مهم نیست فوقش بعد از تحویل که گرفتی با یکی دیگه معاوضه میکنی اگه رنگش مهم باشه
مسعود : ظرفیت فروش وانت نیسان ابی و اکستند تکمیل شد از این به بعد منتظر افزایش قیمت کارخانه ای وانت نیسان باشید
مسعود : مبارک بعد از پلاک چند روزه تحویل دادن
اکستند : ماشین من بدستم رسید 🙃
اکستند : این جوریام نیست ظریفت نیسان آبی تو دوساعت تکمیل شد اکستند هم برداشته هالا منتظر افزایش قیمت باشد
اطلس سفید مشکی : من موندم
کوییکs : سلام دوستان دعوت نامه کوییکs پذیرش خرداد 1404برای کسی آومده؟ تحویلی هفته چهارم دی ماه 1404
مسعود : دوستان خرید و فروش وانت نیسان فصلیه العانم زمستونه خرید و فروش نمیشه معمولا بازارش از بعد از عید رونق پیدا میکنه و قیمتش بالا میره مطمئن باشید تا اردیبهشت ماه قیمتش با سایر خودروهای ایرانخودرو مثل 207 برابر میشه پس کمتر از قیمت پایین نیسان گلگی بکنید خدا گواه من اگه پول دستم بود همین امروز ده تا وانت نیسان میخریدم
ساینا تکسوز : من 5 شهریورم هنوز فاکتور نشدم