اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

 

اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018

مشهور است که مرسدس S کلاس پیشروی تکنولوژی در صنعت خودرو بوده و همچنین مدلی کلیدی برای این کمپانی خوش‌نام آلمانی محسوب می‌شود. این خودرو به عنوان سنگ بستر تکنولوژیک برند مطرح بوده و در تکنولوژی‌هایی که در آن بکار می‌روند چند سال بعد در محصولات ارزان‌تر دیده خواهند شد.
به منظور حفظ رقابتی بودن این خودرو در برابر رقبا، مرسدس اقدام به فیس لیفت سدان پرچم‌دار خود کرده و تجهیزات و ظاهر آن را به‌روز کرده است. قبلاً مدل قدرتمندتر S400d تست شده اما هم‌اکنون می‌توانیم پشت فرمان نسخه پایه دیزلی قرار بگیریم.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
سپرها، چراغ‌ها و جلوپنجره جدید اصلی‌ترین تغییرات S کلاس بوده که به نونوار شدن آن کمک کرده اما هنوز هم تغییری انقلابی در چهره این سدان مطرح دیده نمی‌شود. اصلی‌ترین تغییر S کلاس فیس لیفت از نظر قوای محرکه وجود پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی است که جایگزین نسخه قبلی در مدل 350d شده است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
اگرچه پیشرانه قبلی نرم و قدرتمند بود، پیشرانه جدید حتی بهتر است. پیشرانه جدید کاملاً ساکت بوده و تنها در دور آرام وجود آن کمی احساس می‌شود. در حقیقت گاهی اوقات با خود فکر خواهید کرد سیستم استارت/استاپ وارد عمل می‌شود. البته این پیشرانه با افزایش دور آرام نمی‌ماند اما هنوز هم با روح تجملی و آرام خودرو هماهنگ است.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قدرت زیادی نیز وجود دارد. قدرت پیشرانه برابر با 282 اسب بخار بوده و گشتاور 600 نیوتون متری آن تنها از دور 1200 در دسترس است. S 350d یک خودروی کاملاً سریع است. این خودرو برای کروز کردن در بزرگراه ساخته شده و پیشرانه گشتاوری آن باعث شده سبقت گرفتن کار سخت و استرس‌زایی نباشد. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز تعویض‌های نرم و روانی داشته بنابراین حتی زمانی که نیازمند معکوس باشد مکث بسیار کمی را نشان می‌دهد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
قوای محرکه خودرو خیال‌انگیز بوده و حتی در این نسخه پایه نیز عالی نشان می‌دهد. با دیدن این خودرو نیاز چندانی به خرید مدل S 400d با بهای بیشتر احساس نخواهید کرد. البته برای مدل S500 بنزینی باید 10 هزار پوند بیشتر پرداخت کرد اما با دیدن مصرف سوخت پایین نسخه دیزلی از این کار منصرف می‌شوید؛ اما خب صرف جویی در مصرف سوخت برای چنین خودروی پرچم‌داری دلیل اصلی انتخاب نخواهد بود.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
دو دلیل اصلی برای دوست داشتن مرسدس S کلاس سواری و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن است. حتی در جاده‌های ناهموار بریتانیا، مرسدس بزرگ یکی از راحت‌ترین خودروهای جهان است. این خودرو شناور نبوده و سیستم تعلیق به خوبی دست‌اندازها را به خود جذب می‌کند.
 
سواری راحت خودرو تأثیر منفی روی تجربه رانندگی ندارد. حرکت در جاده‌ها با S 350d به لطف فرمان دقیق و بدنه‌ای که به‌طور شگفت‌انگیزی در برابر تکان‌ها مقاومت نشان می‌دهد هیجان‌انگیز است. S 350d خودروی اسپورتی نیست اما هنوز هم برای رانندگی جذابیت دارد.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
خودروی حاضر در تست که از نوع فاصله بیشتر بین محورها بوده تأکید فوق‌العاده‌ای روی صندلی‌های عقب داشته و جای تعجبی نیست که فضای پای بیشتری نسبت به خودروهای دیگر وجود داشته و صندلی‌های راحت آن نیز مثال‌زدنی هستند. کیفیت ساخت کابین این خودرو فوق‌العاده بوده و متریال بکار رفته نیز جای حرفی را باقی نمی‌گذراند.
 
 
تکنولوژی‌های به‌روز شده S کلاس فیس لیفت باعث افزایش جذابیت این خودرو شده‌اند. سیستم کمک‌راننده دستیار فاصله به همراه سیستم کروز کنترل از ناوبری ماهواره‌ای برای پایش مسیر پیش رو استفاده کرده و خودرو را برای موانع پیش رو نظیر عوارضی‌ها آماده می‌کند. این سیستم همچنین قادر است از خبرهای دیگر خودروها سود برده و از ورود به ترافیک جلوگیری نماید.
 
اولین ملاقات با مرسدس S کلاس فیس‌لیفت 2018
 
مرسدس S کلاس به آسانی بهترین خودروی کلاس خود بوده و البته مدل‌های گران‌بهاتر آن دارای سواری عالی، پکیج تکنولوژی گسترده و کابینی لوکس هستند. S کلاس فوق‌العاده راحت بوده و البته هنوز هم سواری خوبی دارد و پیشرانه 6 سیلندر خطی دیزلی جدید آن قدرتمندتر، نرم‌تر و آرام‌تر از پیشرانه قبلی است. حتی ارزان‌ترین نسخه طویل‌تر S کلاس که در تست حاضر بوده رتبه اول کلاس را در اختیار داشته و ارزش مدل پرچم‌دار مرسدس را به خوبی نشان می‌دهد.
 
مشخصات مرسدس S 350 d AMG Line L
 
قیمت: 75505 پوند
 
پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی
 
قدرت/گشتاور: 282 اسب بخار/600 نیوتون متر
 
گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
 
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6 ثانیه
 
حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
 
مصرف سوخت: 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
 
 
 

منبع

پدال

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مرسدس , فیس لیفت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد