پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان 

 

پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان

 
اگر قصد خرید سانگ یانگ تیوولی یا رنو داستر یا حتی رنو کپچر را دارید، یک لحظه صبر کنید! پژو 2008 در راه است.
پژو 2008 شروع کننده بازی جدید پژو در کلاس شاسی‌بلندهاست. تاقبل از آمدن پژو 2008 ، شیر فرانسوی در دنیای شاسی‌بلندها یال و کوپالی نداشت ولی بعد از آمدن 2008 داستان تغییر کرد؛ غرش بلند شیر فرانسوی که با آمدن 2008 آن‌را شنیدیم تنها یک دلیل داشت؛ بازگشت باشکوه پژو به دنیای شاسی‌بلندها.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
محصول 2013 است
 
در خانواده چهار رقمی‌های پژو، 2008 پائین‌ترین جایگاه را دارد. یک مرحله بالاتر از آن، مدل 3008 و یک پله بالاتر نیز مدل 5008 ایستاده است (البته پژو یک مدل 4008 هم دارد که نسخه ارتقایافته‌ای از 3008 و مختص بازار چین است). اما تا قبل از سال 2013 دو محصول 3008 و 5008 جایگاه ویژه‌ای در بازار SUVها نداشتند چراکه 5008 ون فول‌سایز 5 درب بود و 3008 هم به دلیل طراحی خاصش، که میان ون و استیشن قرار می‌گرفت، هویت نامشخصی داشت و به زور او را در کلاس شاسی‌بلندهای جمع و جور راه دادند!
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
اما در 2012 پژو تغییر رویه داد و با معرفی مدل مفهومی 2008Concept ، که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد، جانی دوباره به محصولاتش بخشید. 6 ماه بعد از نمایشگاه پکن سرانجام نسخه تولیدنهایی 2008 در نمایشگاه ژنو معرفی شد؛ پژو برای نخستین‌بار محصولی مدرن ساخت که از همه لحاظ، شاسی‌بلندی واقعی بود.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
2008 به لطف چهره جدیدش، که از هاچ‌بک پژو 208 آن را قرض گرفته است ، سرمشق شاسی‌بلندهای دیگر پژو و حتی منجر به تغییر نسل 3008 و 5008 شد؛ نسل‌هایی که با ظاهری دگرگون شده همین ماه گذشته میلادی برای اولین‌بار در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شدند.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
پژو 2008 یک فیس‌لیفت هم دارد که ابتدای 2016 ، به‌عنوان مدل 2017 و با نام New 2008 معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی ظاهری این فیس‌لیفت، تغییر جلوپنجره و به‌روزرسانی چراغ‌هایش است. در این فیس‌لیفت همچنین به دو تیپ سابق Active و Allure این خودرو، تیپ سومی با نام GT Line نیز افزوده شده که گران‌تر و اسپرت‌تر از بقیه است.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
موفق‌ترین شاسی‌بلند پژوست
 
از سال 2013 تابه امروز، پژو 2008 بیش از 11 جایزه اروپایی را به نام خود ثبت کرده است. در اوت 2016 درحالیکه مجموع تولید جهانی 2008 از مرز 632 هزار دستگاه می‌گذشت، پژو تولید 500 هزارمین دستگاه آن را در کارخانه Montévrain در شمال فرانسه جشن گرفت. پژو 2008 هم‌اکنون القاب زیر را در اختیار دارد:
 
دومین محصول پرفروش پژو در بازار جهانی (بعد از 208)
پرفروش‌ترین شاسی‌بلند پژو در بازار جهانی
پنجمین خودروی پرفروش بازار فرانسه
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
پلتفرم ارتقایافته 206 را دارد
 
پژو 2008 با پلتفرم جهانی PF1 پژوسیتروئن ساخته شده است؛ همان پلتفرمی که زمانی روی پژو 206 استفاده شد و سپس روی 207 قرار گرفت و امروزه نیز در دل 208 است. استفاده از این پلتفرم، راه‌حلی زیرکانه برای کاهش هزینه‌های تولید پژوسیتروئن به‌خصوص در بازار ایران است چراکه علاوه بر 208 چند فرانسوی دیگری که در راه ایران هستند مانند پژو 208 هاچ‌بک ، پژو 301 سدان، سیتروئن C4L سدان و سیتروئن C3 XR شاسی‌بلند، همگی با همین پلتفرم PF1 ساخته شده‌اند.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
همان انجین 206 را دارد؟ نه!
 
وقتی 2008 برای اولین‌بار در اسفندماه 94 و در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، همه به انجین 1.6 لیتری آن توجه کردند. حدس‌های اولیه این بود که انجین 2008 همان انجین 1.6 لیتری TU5 است ولی اواسط مهرماه 95 و در حاشیه کنفرانس مشترک مدیرعامل پژوسیتروئن (⁣کارلوس تاوارس) با مدیرعامل ایران خودرو (یکه زارع) مشخص شد که 2008 نه با انجین TU5 بلکه با انجین EP6 ، که با هاچ‌بک 208 نیز مشترک است، به ایران می‌آید. 
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
اما اگر هنوز هم قطعی‌بودن انجین 1.6 لیتری 2008 شک دارید باید بدانید که پژو برای این خودرو 4 انجین 4 سیلندر دیزلی و 4 انجین بنزینی 3 سیلندر دیگر هم دارد. با صرف‌نظر از دیزلی‌ها، مشخصات انجین‌های بنزینی آن را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید که حرف T به معنای توربو و e به معنای داشتن سیستم استارت‌استاپ است.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
پژو 2008 ؛ اولین محصول ایکاپ
 
این شاسی‌بلند فرانسوی نخستین محصولی است که در ایکاپ، کارخانه مشترک ایران خودرو با پژو، تولید می‌شود. اواخر زمستان امسال، پژو 2008 روی خط تولید ایکاپ می‌رود و احتمالا در تابستان 96 نیز تحویل مشتریان ایرانی‌اش می‌شود. بعد از پژو 2008 ، از ابتدای سال 96 نیز تولید پژو 301 سدان و سپس پژو 208 هاچ‌بک در ایکاپ آغاز می‌شود. اما دو محصول دیگر پژو برای ایران، یعنی 308 هاچ‌بک و 508 سدان، نیز قرار است به صورت CBU وارد کشور شوند و فرانسوی‌ها فعلا برنامه‌ای برای تولید آن‌ها در ایران ندارند.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
ایکاپ در سه سال نخست فعالیتش، از 208 و 2008 و 301 مجموعا 15000 دستگاه تولید خواهد کرد که بخشی از آن برای بازارهای صادراتی است. با شروع تولید 2008 در ایکاپ، ایران بعد از فرانسه، چین و برزیل، چهارمین سایت تولیدی این خودرو در بازار جهانی می‌شود.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
چه قیمتی دارد؟
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
قیمت قطعی پژو 2008 حدود 2 ماه پیش رسما از طرف ایران خودرو اعلام شد؛ این فرانسوی بسته به سطح آپشن‌ها و همچنین داشتن یا نداشتن گیربکس اتومات، قیمتش مابین 75 تا 95 میلیون تومان متغیر است. این قیمت رقابتی باعث شده است تا 2008 اصلی‌ترین رقیبش در بازار اروپا، یعنی رنو کپچر، را به راحتی در ایران شکست دهد.
 
بعد از کپچر دومین رقیب 2008، تیوولی است ولی این کره‌ای توان رقابت با او را ندارد آن هم به دو دلیل؛ اول اینکه گران‌ترین تیپ 2008 تقریبا هم‌قیمت تیوولی الیت است و دوم اینکه به دلیل داخلی‌سازی 2008 اکثر مشتریان به سراغ ایکاپ می‌روند چراکه تاچندین سال، تعمیر و همچنین تامین‌ قطعات آن توسط شبکه ایران خودرو صورت می‌گیرد.
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
بنابراین اگر قیمت ایران‌خودرویی‌ها درست باشد، موفقیت پژو 2008 برای غلبه بر کپچر و تیوولی تقریبا تضمین‌شده است ولی این شیر تازه‌نفس چندین رقیب دیگر هم دارد که به چشم نمی‌آیند مثل چری تیگو5 و جک S5. البته یک چینی دیگر هم باید با 2008 رقابت کند؛ ارزان‌ترین تیپ 2008 در بازه قیمتی 70 میلیونی‌هاست؛ بازه‌ای که ام‌وی‌ام X33S در آن فرمانروایی می‌کند ولی آیا این چینی رقیب آن فرانسوی است؟ قطعا نه!
 
پژو 2008 ایران خودرو ؛ مقایسه با رقیبان
 
همچنین باید رنو داستر (نسل فعلی) را هم از لیست رقبای آتی پژو 2008 خط زد چون فقط کابین 2008 به همه داستر می‌ارزد! ولی از طرف دیگر فراموش نکنیم که نسل دوم داستر، در سال 2017 در خود ایران و در سایت بن‌رو کاشان تولید می‌شود که در اینصورت به حریف اصلی پژو 2008 در ایران خواهد بود؛ داستری که توانسته پرفروش‌ترین خودروی رنو در اروپا باشد قاعدتا می‌داند که با نسل جدیدش چگونه از پس پژو 2008 در ایران برآید.
 
اما رقیب دیگری که در انتظار 2008 نشسته، سیتروئن C3 XR است که در نمایشگاه مشهد رونمایی شد. این سیتروئن نیز همچون 2008 از انجین 1.6 لیتری بهره می‌برد که در مدل معمولی حدود 115 اسب‌بخار و در مدل توربو حدود 165 اسب‌بخار قدرت دارد. از آنجایی که داستر جدید را پارس خودرو و پژو 2008 را هم ایران خودرو تولید می‌کند، منطقی است که سایپایی‌ها وسوسه تولید C3 XR را داشته باشند. در آینده در مورد سطح امکانات پژو 2008 در ایران بیشتر صحبت می‌کنیم؛ پس همچنان منتظر باشید!
 
 
 
 
 

منبع

جی اس ام

برچسب : خودرو , پژو2008 , تیوولی , کراس اوور , جک جی5 , تیگو5 , رنو داستر , رنو کپچر






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

77 نظر

غفاری
0

باسلام محضرمبارک همه شماعزیزان, به قول دوستمان من هم ماندم چی بخرم روی هرماشینی دست می گزارم میام داخل سایت می بینم کلی بددرموردش نوشتیدفرقی نداره داخلی, چینی یامحصولات دیگرباشه, کلاسردرگم شدم.بایدببخشیدمن تازه بازنشست شدم وازسال83 پژو206 دارم که همین حلاهم SDV8دارم که مدل95 است کهازتیرماه سال گذشته تاحالا67000تاکارکرده بدون اینکه حتی برای سرویس ایرانخودروبرم ماشین قبلی من هم که مدل83 بوداصلا خرابی نداشت فقط لوازم مصرفی ولی در کنارش یک لیفانX60گرفتم چون مدیرهنرستان بودم بردمش هنرستان یکباره یکی ازدانش اموزان امدجلووگفت اقای غفاری چراماشین چینی خریدی که خیلی ناراحت شدم چون می دانستم پدراین دانش اموز حتی موتورسیکلت هم ندارد ولی باورکنیدمن بااین ماشین ازگرگان رفتم اهواز, ابادان, بندرگناوه وبرگشتم که باوربفرمائید ازرانندگی بااین ماشین لذت بردم ولی بخاطر حرف مردم بایک هکتارزمین کشاورزی عوض کردم یعنی بقیه اش راهم پول دادم ولی ازان موقع به بعداصلا از سواری خوشم نمی ایدحالا هرنوع ماشینی که می خواهدباشدودنبال شاسی هستم ولی شماروی همه اینهاایرادگذاشتید.لطفااگرداریدنظربدید.
00:00  1397/01/21
پاسخ دادن
فرخ
0

فقط داستر شاسی بلنده
13:04  1396/10/23
پاسخ دادن
سجاد
0

آخه من موندم تا کی این مردم میخوان نظرات اشتباه بدن به بقیه٬مردم عزیز اصلا اشتباه نکنید بخدا ماشین2008از همه این ماشین ها بهتره من تو ایران خودرو کار میکنم بخدا قطعاتی که پژو داره از لحاظ امکانات داخلی بقیقه ندارن از من گفتن بود برید به یک استاد بگید راهنمایتون میکنه از من گفتن بود با تشکر امیداورم در خرید ماشین آینده تون اشتباه نکنید
18:06  1396/08/26
پاسخ دادن
حمید
0

من از یکی از دوستان شنیذم موتورش همون موتور 206 تیپ 5 ! جالبه برام از همه نظر از تیوولی کمتره و جالبتر اینکه توی توضیحات بالا تیولی رو توی جدول مقایسه ای نیاورده !!!!!
10:28  1396/07/28
پاسخ دادن
امین
3

سلام دوستان تشکر از اظهار نظرات خوب وآموزنده، استفاده کردم.ممنون
23:59  1396/06/14
پاسخ دادن
حامد
7

آخه یکی بیاد بگه چرا به این ماشین که یه ذره از 206 بزرگتره میگید شاسی بلند!
به نظر من مثل همیشه مافیای دولتی برای حمایت از خودروسازان خودشون دوباره داره حمایت میکنه
یاد یکی دوسال قبل افتادم که خیلی ها که با دیدن عکس X50 فکر کرده بودند شاسی بلند ارزون قیمت اومده و بدون تحقیق رفته بودند ثبت نام کرده بودند و بعد از مدتی تازه فهمیده بودند چه اشتباهی کردند خیلی هاشون منصرف شدند و پس دادند
صبر کنید یه چندتا 2008 بیاد بیرون و بیاد تو خیابون اونوقت همه چیز معلوم میشه !!!!
10:07  1396/04/29
پاسخ دادن
indeterminate
2

این کلاس ماشین ها شاسی بلند کوپه هستن
یه سری که از هاچبک ها کمی حجیم تر و بلند تر و طویل تر شدن
معمولا توی کشورهای دیگه شاسی بلند خودروی شهری محسوب نمیشه ولی توی ایران ...
اما این کلاس از خودروها مثل جوک و تیوولی و کپچر و 2008 نمونه کوچیک شهری هستن.
مثلا کپچر نمونه کوچیک شده کاجار هست.
17:03  1396/05/25

مجید
4

آره حامد راست میگه من رفته بودم ترکیه اونجا 2008 رو از نزدیک دیدم اندازش مثل ساندرو استپ وی بود اصلا بهش نمیشه شاستی بلند گفت
15:25  1396/06/25

على
5

دوستان در اين رنج قيمتى فقط رنو داستر دو ديفرانسيل هست و خيلى خوب همه جا بال ميره كم هزينه كم مصرف كم اصطهلاك فقط آپشن زياد نداره ولى ماشينه خوبيه كششش هم خوبه اونايه ديگه همه تك دف هستند
06:04  1396/04/28
پاسخ دادن
مهدی
14

من کلی تحقیق کردم بدون هیچ موضع گیری بیخودی تیولی از نظر کیفیت از همه بهتره.
01:18  1396/04/15
پاسخ دادن
هنجنی
7

اینکه شاسی بلند نیست اونم با قیمت 99میلیون
بنظر من جک اس 5 با آپشن هایی که داره بهتره
21:09  1396/04/14
پاسخ دادن
بهزاد
8

باهات موافقم جک یه سر و گردن بالاتره.
توی نمایشگاه من دیدمش فقط یکم از 206 بزرگتره و با همون فرم و تیپ. به هیچ عنوان تو کتم نرفت که این میتونه یه شاسی بلند باشه. فقط چون اسم پژو روشه اونم با عنوان جعلی شاسی بلند یه عده محو اسمش میشند و با ادای روشنفکری اون رو بهتر از ماشینی مثل جک یا تیگو 5 میدونند. این ماشین با توجه به ظاهر و مشخصاتش (قدرت و ...) و اسم برند پژو نهایتاً بیشتر از 70-60 میلیون ارزش خرید نداره.
08:45  1396/04/18

حامد
9

من موندم چرا به پژو 2008 میگن شاسی بلند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طول و عرض پژو 2008 از ال نود کوچیکتره و فقط قدش 3 سانت (31 میلیمتر) از ال نود بزرگتره که اونهم به خاطر باربندشه
مشخصات ال نود :
طول خودرو (mm) 4250
عرض خودرو(mm) 1740
ارتفاع خودرو (mm) 1525
مشخصات پژو 2008 :
طول خودرو (mm) 4159
عرض خودرو(mm) 1739
ارتفاع خودرو (mm) 1556
19:02  1396/04/14
پاسخ دادن
alireza
4

ا سلام
نحوه پیش فروش پژو 2008 کاملابدون عدالت و نمایشی بود بطوریکه مصرف کننده گان با تلاش حتی 10 ساعته موفق به ثبت نام نشدند ولی ظرفیت ها پر می شد و طراحی بد سایت و عدم اتصال واقعی به درگاه بانک برای عموم مردم کاملا مشهود بود
البته ممکن است در یک حرکت نمایشی اجازه ثبت نام عده معدودی از عموم در زمان های خاصی فراهم آورده شده باشد تا راند در ابهام رود.
با تشکر
17:29  1396/04/14
پاسخ دادن
کاربر: Mehdizar
4

با این قیمت که میگن حول و حوش 100 تومن به نظرم رنو کپچر از پژو 2008 بهتره
18:48  1396/04/07
پاسخ دادن
امیر طراوتی
2

با سلام به عرض عالی می رسانم من با بررسی های که انجام دادم هیچ برتری پژو ۲۰۰۸ را به رنو ساندرو پیدا نکردم نه از نظر ابعاد خودرو و نه قدرت موتور و .... نمی دانم چرا قیمت پژو تقریبا دو برابر ساندرو است مردم دیوانه که نشستند ساندرو می خرند نوبت هم نمی خواهد .
16:52  1396/04/07
پاسخ دادن
محمد
17

اگه کمی بیشتر تحقیق کنید میبینید که لامبورگینی ومازراتی و پورشه وکلا غیره هیچ برتری نسبت به ساندرو و تندر 90 ندارند و مرمی که اینها را میخرند احتمالا خر میباشند

23:07  1396/04/16

منصور
2

واقعا نمیدونم ۲۰۰۸ ثبت نام کنم یا نه ؟؟؟؟
03:18  1396/04/02
پاسخ دادن
ملی
7

فقط داستر هرچی هست با بیل آپشن روش نریختن..هرچی هست قیافه نداره ولی کم هزینه و اصطحلاکه برید خوب تحقیق کنید و گیربکسش و فنیشا ببینید ماشین خیلی عالی هست در این رنج قیمت
22:01  1396/04/01
پاسخ دادن
Fani
8

فقط داستر هرچی هست با بیل آپشن روش نریختن..هرچی هست قیافه نداره ولی کم هزینه و اصطحلاکه برید خوب تحقیق کنید و گیربکسش و فنیشا ببینید ماشین خیلی عالی هست در این رنج قیمت
22:00  1396/04/01
پاسخ دادن
ایدرو
10

شما اگر کمی دقت بفرمایید با این ابعاد خودروی 2008 خودرویی در حد و اندازه ساندرو هستش لذا قرار دادن این خودرو در رده شاسی بلند کاملا بی معنی هستش .لطفا دقت بفرمایید.و به قول دوستا اول باید اونرو ببینید بعد نظر بدید چون تو عکساش طرف خیال می کنه اندازه سانتافس اما ابعاد این ماشین اندازه لیفان ایکس 50 هستش .
05:09  1396/03/23
پاسخ دادن
عرفان
6

كاملا اشتباه ميكني طراحي 2008 را شركت معروف پينين فارينا بصورت كاملا حرفه اي انجام داده طوري كه شما از بيرون تصور ميكني يك ماشين جمع و جور هست ولي وقتي داخلش ميشيني فضايي بزرگ و كاملا متفاوت احساس ميكني سال گذشته تو نمايشگاه سوارش شدم فضاي داخلش با جك S5 خودم چندان تفاوتي نداشت
09:43  1396/03/23

ایدرو
8

جناب عرفان زحمت بکشید یک بار هم سوار تیوولی بشید تا معنی جا دار بودن رو متوجه بشید.اونم با ابعادی در حد همین 2008
22:09  1396/03/23

محمد
5

اول هرکی بخواهد بخرد باید به ابعاد توجه کند در تمام سایتهای خودرو ابعادش را نوشته اند واز ابعاد مشخصه که آنچنان شاسی بلند نیست فقط این نوع خودرو ها مثل مزدا وتیانا نیستن که فقط در اسفالت خوب وصاف وبدون دست انداز حرکت کنند لااقل این نوع خودروها دست اندازهای خیابانها وجاده های ایران را رد میکنند و احیاناَ میشود کمی هم خاکی را رفت
23:21  1396/04/16

محمد
4

هم چی میگه جادارتر !!!!عرض داخلی 2008 وتیولی یکی هست تازه 2008 یکم بیشتره عرض بیرونی تیولی به خاطر گلگیراش بیشتر میزنه ولی داخلیش کمتره
14:29  1396/04/17

محسن
4

کی گفته حالا شاسی بلنده؟ چرا همه میگند از 207 یکم بزرگتره؟ چرا نمیگید با کپچر هم اندازست؟
02:46  1396/04/24

علی
16

من نمیدونم اینایی که میان ماشین فرانسوی رو با چینی مقایسه میکنن واقعا به چی فکر میکنن آخه این همه دست و پا زدن نداره که فقط سریع تا قبل از ورود ۲۰۰۸ به بازار ماشینای بنجل چینیتون رو بفروشید تا رو دستتون نمونه
19:59  1396/03/06
پاسخ دادن
ارامیس
7

داستر حرف نداره
20:24  1396/03/05
پاسخ دادن
فرهاد
9

این ماشین نه اس یو وی ونه حتی کراس اور بلکه کراس هست واصلا مناسب جاده وآفرود نیست وتا ازنزدیک نبینید متوجه نخواهید شد که برخلاف تبلیغات این ماشبن فقط یک کراس شهریه با طول وعرض وارتفاع کم وفاصله بین دومحور کم که چیزی از ۲۰۶ بیشتر نداره لطفا کسایی که دنبال شاسی بلند جاده ای هستند حتما ازنزدبک این ماشین رو ببینند تا مثل صاحبان رنو کپچر بعد از تحویل گرفتن شوکه نشوند،بنظر من باتوجه به ویژگی های خاص رنوداستر دودیفرانسیل ازنظر جاداری ،ارتفاع بالا نسبت به کف ،سیستم پایداری وقدرت وتوانایی افرود بالا ونرمی وهندلینگ خیلی خوب داستر گزینه خیلی بهتری برای مسافرت و آفرود هست البته اگه با ظاهرش بعنوان یک شاسی بلند کلاسیک کنار بیایید‌
23:09  1396/02/30
پاسخ دادن
بی طرف
5

جک s5 دوساله دارمش نمونه گیربکس دستی ،راضی از خود ماشین،خدمات،
12:27  1396/02/27
پاسخ دادن
Agent 47
17

واقعا که ایران خودرو زبله و مردم ما کم اطلاع و ببخشید کم سواد !

2008 یک خودرویی در حد ایکس 50 لیفان با ارم پژوست ! با حداقل امکانات خودرو اصلی و قیمت دوبراری. حذف اکثر آپشنهای اصلی و نزیینی ! کاری که شرکت های خودرو ساز دولتی توش تبحر دارن ! مردمم برای پیش خریدش صف میبندن که چی؟ ماشین فراسوی شاسسی بلند بخرن ! مسئولان ما هم رگ خواب مردم دستشون که ایرانی جماعت عشق شاسی یا شاستی بلند هستن . ماشین یکم بلند باشه دیگه شاسی بلنده برای این ملت !
به قول دوستی کاش کشور ما یک قطره نفت نداشت اما شعور و درک فرهنگ مردمش بالا بود اونوققت این مملکت گلستان بود!
13:16  1396/02/14
پاسخ دادن
پیمان
7

به نظر من که ماشین خوبیه هم از نظر قیافه و هم از نظر فنیهر چی که هست پژو هست بهتر از ماشین های چینی اشغال تو بازاره.
12:06  1396/02/14
پاسخ دادن
کاربر: رضا از مشهد
19

در رنج قيمت بالاي 100 ميليون بايد رفت سراغ خودروهاي وارداتي - حداقل دست مونتاژ كار ايراني بهش نخورده !
10:31  1396/02/13
پاسخ دادن
امیر
9

با سلام من واقعا نمی دونم این دوستانی که نظر می نویسن مردم عادی هستن یا نه؟ چند ماهی در مورد ماشین های شاسی بلند یا نیمه شاسی بلند تو اینترنت تحقیق میکنم و نظرات رو دنبال میکنم اومدم جک اس۵ بخرم ازش بد خوندم اومدم تیگو۵ بخرم ازش بد خوندم و توولی و کپچر هم به همچنین حالا می خوام ۲۰۰۸ بخرم بازم بد میگن واقعا موندم به نتیجه رسیدم که به این نظرها گوش نکنم
17:26  1395/12/25
پاسخ دادن
Vali
22

اولا که کلا ما تو ایران مردمه عادی نداریم و اکثریت قریب به اتفاقمون غیر عادی هستیم. دوما شما حتی بخای BMW هم بخری یه عده ای میبینی نوشتن آشغاله و اینا در صورتیکه مغز خودشون آشغاله که همه چیو در حد آشغال درک میکنه. تنها نکته ای که مهمه اینه که هیچ کدوم از ساخته های دست انسان بدون عیب نیست. مهم اینه شما نیمه پر لیوان رو ببینی یا نیمه خالی لیوان.
08:35  1395/12/26

میلاد
17

مطمئن باش پژو 2008 از چینی ها به مراتب کیفیت خیلی بهتری داره درسته که جسه کوچيکتري داره نسبت به چينيه ها ی هم قیمت ولی خیلی راحت میتونی این ماشین رو چند سال سوار شی بدون خراب شدن موقع فروش هم مشتری خیلی زود پیدا میشه براش تا چینی ها
20:53  1395/12/26

ارش
3

من هم مثل شما خيلي درگير اين موضوع هستم و به دليل ضرر هاي زيادي كه اين چند سال از خريد خودرو ها مخصوصا خودرو هاي ايراني ساخت ايران خود در رو كه خيلي از قطعاتش واقعا در حال حركت در ميرود بسيار محتاطانه عمل ميكنم
واقعيت اين است كه با شرايط كنوني دنبال خودرو هاي چيني نرويد چون به علت برداشتن تحريم ها حتي با وجود برطرف كردن عيب هاي زياد اين خودرو ها هنوز هم مشكلات فراواني دارند.
من بين تيوولي و پژو ٢٠٠٨ مردد بودم و با تحقيقاتي كه كردم به نظر من اگر قصد سواري خوب و راحتي و امكانات داريد تيوولي بهترين گزينه است
و اما اگر خدمات پس از فروش و افت كم قيمت در هنگام فروش مد نظر شماست پژو ٢٠٠٨ گزينه خوبي است
البته خودرو هاي ديگري در حال وارد شدن به كشور هستن كه داراي كيفيت عالي هستند كه به طبع قيمت بالاتري دارند مثل شاستي بلند مزدا كه قرار است به زودي وارد كشور شود
02:12  1396/01/02

کاشفی
8

به نظر تیوولی بهتر از بقیه میرسه.
کپچر هم خوبه ولی به قیمت بالاش نمیارزه.
جک و تیگو که از برند های چینی بی کیفیت هستند و اگه بخوای تو این رنج چینی باکیفیت چانگان CS35 خیلی سرتره و پشتیبانی سایپا رو داره و ماشین کپی نیست و شخصیت خودشو داره.
داستر که مفت گرونه باید با لندرور مقایسه بشه چون اتاق تعطیله و فقط موتور خوبی داره.
اما 2008 همون lifan X50 فرانسویه. از لحاظ ابعاد. تا نمونه اولش نیاد تو بازار نمیشه نظر داد.

13:20  1395/12/21
پاسخ دادن
علی
4

من کاملاً با نظر آقای JAMAL موافقم. درسته که کابین پژو 2008 قشنگ و جذابه ولی این ماشین با قیمتی حدود 3 برابر 206 واقعاً اصلاً شاسی بلند نیست و کاملاً خوابیده هست. پس حداقل میشه گفت مقایسه ای که در متن بالا با شاسی بلندها انجام شده زیاد متناسب نیست. ولی در همین مقایسه اگه مشخصات داستر رو ببینیم به نظرم متوجه برتری مشخصاتش در جدول بشیم.
21:58  1395/12/20
پاسخ دادن
JAMAL
4

منم باتو موافقم عزیزم
16:03  1395/12/21

حميد
2

اگه لااقل همون 206 رو مثل ساندرو استپ وي روش كار مي كردن دندشم اتومات مي كردن بهتر بود
18:26  1395/12/21

JAMAL
4

سلام دوستان. من نمیدونم کدام یک از دوستان پژو 2008 را در نمایشگاه خودرو تهران در ماه گذشته از نزدیک دیدند. ولی من خودم از نزدیک این ماشین رو دیدم و سوارش شدم.این ماشین(حداقل اینی که ایران خودرو میزنه) اصلا شاسی بلند نیست.به زور کراس اور میشه.واقعیتش از نظر من خیلی با 206 از لحاظ شاسی و جا دار بودن داخلش، تفاوتی نمیکنه.و واقعا اصلا شاسی بلند و این طوری که توی تصاویر نشون داده میشه نیست و حسابی خوابیده است.حسابی هم ایرانیزه شده.سانروف نداره.اون سیستم انتخاب نوع رانندگی که روی کنسول وسط وجود داره( البته من ازش سر در نمی ارم) حذف شده.صندلی ها پارچه ای بود و ... ولی مزیت هم داره.مهمتر از همه موتور پرقدرتش هست.طراحی زیبا داخل و خارج ماشین. در کل خیلی از مردم وقتی از نزدیک این ماشین رو رویت کردند، دیدشون نسبت به این ماشین رویایی شون عوض شد. در ال حضر تنها چیزی که میشه از روی اون گفت این ماشین خوبیه یا نه قیمتش هست که باید دید با این ایرانیزه شدن میارزه یا نه.
07:32  1395/12/06
پاسخ دادن
ارش
5

من بين تيوولي و پژو ٢٠٠٨ موندم كدوم و بخرم
تيوولي اپشن هاي زيادي داره كه به راحتي ميتونه با فول اپشن ترين نوع پژو مقايسه بشه
از نظر ظاهر به نظر من تيوولي با نوع ساختار تهاجمي كه داره جوون پسند تره و من بيشتر ازش خوشم مياد اما بدبختي اينه كه بايد شش ماه پولت بخوابه و در اخر ٨ درصد ماليات بر ارزش افزوده ازتون ميگيرن كه ماشين حدود ١١٥ در مياد(تازه سود پول كه شش ماه ميخوابه هيچي ) و مشكل دوم خدمات و لوازمش كه نميدونم گير مياد يا نه
همينجوري ماشيناي ايران خود درو لوازم ندارن واي به حال ماشين خارجي
00:46  1395/12/06
پاسخ دادن
غلامی
6

پولشو از کجا آوردی؟؟
07:31  1395/12/06

ارش
8

کلاهبرداری کردم
12:46  1395/12/26

اسی
1

منم دقیقا مشکل شمارو دارم...ولی من از قیافه ۲۰۰۸ و مخصوصا داشبوردش بیشتر خوشم میاد تا تیوولی....ولی خدایشش تیوولی بهتر باید باشه...پژو و رنو هیچ وقت حرفی برای گفتن نداشتن...ولی ماشین کره ای حرف نداره
فقط اسم هند که روی تیوولیه دلسردم میکنه
01:45  1396/04/29

ارش
1

من بين تيوولي و پژو ٢٠٠٨ موندم كدوم و بخرم
تيوولي اپشن هاي زيادي داره كه به راحتي ميتونه با فول اپشن ترين نوع پژو مقايسه بشه
از نظر ظاهر به نظر من تيوولي با نوع ساختار تهاجمي كه داره جوون پسند تره و من بيشتر ازش خوشم مياد اما بدبختي اينه كه بايد شش ماه پولت بخوابه و در اخر ٨ درصد ماليات بر ارزش افزوده ازتون ميگيرن كه ماشين حدود ١١٥ در مياد(تازه سود پول كه شش ماه ميخوابه هيچي ) و مشكل دوم خدمات و لوازمش كه نميدونم گير مياد يا نه
همينجوري ماشيناي ايران خود درو لوازم ندارن واي به حال ماشين خارجي
00:41  1395/12/06
پاسخ دادن
متین
8

صد درصد تیوولی بهتر
01:47  1395/12/25

حسين
7

بنظر من با همه اين تفاسير باز جك اس 5 بهتره چون كرمان موتور كاملا ازش حمايت مي كنه موتورش پرقدرت تره جواب خودش را پس داده بزرگتر جادارتر و با امكانات تره و مهمتر از همه قشنگتر هم است كپچر ، تيولي و ام وي ام تيگو كپچر خيلي كوچك بود تيولي با وجودي كه با كيفيت هست نمايندگي درست و درماني ندارد ، ام وي ام هم كه بين مردم به بيكيفيتي معروف شدن كلا ايرانخودرو و سايپا در فروش خودرو هاي گران قيمت در دوره هاي مختلف ضعيف ظاهر شدن الانم افراد كمي براي خريد رنو كپچر كوچك با موتور ضعيف اقدام مي كنند.
14:10  1395/11/21
پاسخ دادن
علیرضا
4

کاملا با نظر شما موافق هستم . جک s5 یک خودرو با کیفیت و امتحان پس داده هست مخصوصا ورژن دنده ای که مشکلات معمول گیربکسهای اتوماتیک را ندارد . من خودم بعد از تحقیق گسترده در ارتباط با خودرو های زیر 100 میلیون به این گزینه رسیدم .
12:22  1396/03/06

عباس
10

دیروز یک تیوولی سفید را دیدم .خیلی زیبا بود
12:16  1395/11/21
پاسخ دادن
محمد
3

با سلام
به نظر من به جز ماشینهای چینی که من ترجیح می دهم در موردشون صحبت نکنم بقیه ماشین ها مورد مقایسه خوب هستند. هر کس بر حسب سلیقه و کاربردش و شرایط بازار یکی را انتخاب خواهد کرد. همچنین به نظر من دیگرشاهد بازاری نخواهیم بود که چند مدل محدود بازار را در دست بگیرند و شبیه کشورهای دیگر خودروها متنوع تر می شوند البته با تفاوت های بازار ایران ( غیمت های غیر منطقی).
من شخصا داستر را به علت اینکه یک شاسی بلند کاربردی با قابلیت بسیار مناسب آفرود و فضای بسیار مناسب تر می باشد انتخاب کرده ام.
23:43  1395/11/20
پاسخ دادن
مجید
4

داستر عالیه
16:51  1396/03/30

علی
1

با سلام
تیولی را از کجا بخریم نماینده مطمئن و متعهد داره یا نه؟
22:16  1395/11/20
پاسخ دادن
محمد
2

نمایندگی داره ، رامک خودرو ، ولی متاسفانه نه تو تحویل ماشین و نه تو حساب و کتاب وضع خوبی ندارن خدمات پس از فروششون رو نمیدونم امیدوارم حداقل این بخش خوب باشن چون یه دونه ثبت نام کردم.
09:49  1395/12/27

مهراد
10

به نظر من در بین کراس اورها با توجه به قیمتشون و موتور و جاداری و آپشنها , تیوولی حرف نخست را میزنه , آخه ایران خودرو گفته در شروع ساخت میخواد 30 تا 40 درصد قطعات را بومی کنه که با کیفیت مزخرف قطعه سازهای داخلی , هر ماه برای خرابی قطعات باید تو نمایندگیهای ایران خودرو سلامی عرض کنید
00:55  1395/11/20
پاسخ دادن
مهراد
4

به نظر من در بین کراس اورها با توجه به قیمتشون و موتور و جاداری و آپشنها , تیوولی حرف نخست را میزنه , آخه ایران خودرو گفته در شروع ساخت میخواد 30 تا 40 درصد قطعات را بومی کنه که با کیفیت مزخرف قطعه سازهای داخلی , هر ماه برای خرابی قطعات باید تو نمایندگیهای ایران خودرو سلامی عرض کنید
00:53  1395/11/20
پاسخ دادن
هادی
7

مطمن باشید پژوه ۲۰۰۸ فولترینش به پای تیوولی نخواهد رسید. تیوولی جادار هس. قدرتش بیشتره و از همه مهمتر دست ایرانی نخورده بهش که کیفیت رنگ و ادوات داخلیش افت کنه.
16:14  1395/11/14
پاسخ دادن
منوچهر
4

با سلام و احترام
پژو ٢٠٠٨ ايران : ١٦٥ اسب بخار خواهد داشت ، كه از تيوولى بالاتر است.
23:30  1396/02/12

بنیامین
12

مطمئناً تیوولی بهتره حتی جک هم بهتره. مازراتی هم بیاد ایران فقط هوای سالن مونتاژ ایران خودرو بهش بخوره میشه درحد پژو 2008.
12:25  1395/11/06
پاسخ دادن
فرهاد
0

چانگان سی اس 35 بسیار از این زیباتره و به لحاظ قدرتی بالاتر . ضمنا سایپا هم تولید میکنه پس بحث خدمات پس از فروشش هم مشکلی نیست . من خودم یکساله دارم بی اغراق ماشین خوب و بی دردسریه . همه میدونیم پژو با چه زد وبندهایی این ماشینها را در ایران تولید میکنه .اندازه این 2008 از طول ازچانگان هم کمتره .
10:04  1395/08/04
پاسخ دادن
فرید
10

واقعا مقایسه ماشین اروپایی اصیل با یه بنجل چینی خنده داره و از اون خنده دارتر تلاش بیهوده و دست و پا زدنهای الکی صاحبان خودروی چینی هستش که نمیخوان قبول کنن دوره ماشین چینی سر اومده و باید جمع کنن برن ، با اومدن سراتوآپشنال سایپا بازار ماشینای چینی آسیب جدی دید و با اومدن ۲۰۰۸ بازار چینیها کلا جمع میشه
09:10  1396/02/28

hi
4

حرف دوستمون رو قبول دارم. CS35 چانگان یه حسنایی داره و 2008 هم یه سری حسن. 2008 موتور قوی تر و کیفیت متریال بهتر و برند تره. CS35 کیفیت ساخت خوب و ابعاد مناسب تر و ارتفاع بیشتر و زیبایی ظاهری بیشتری داره. مزیت قیمت با چانگان می باشد چون 20-30 تومن ارزونتره. خدمات هر دو خوبه چون سایپا و ایران خودرو پشتیبانی میکنه. هر دو گیربکس خوبی دارن (یکی اصل فرانسه و دیگری اصل ژاپن) موتور هر دو تکنولوژی خوبی داره (آلومینیومی هر دو) در کل هر کسی بر اساس سلیقه و بودجه و کارکرد مورد نظرش خرید میکنه. اینکه این آشغاله اون یکی فلانه ناشی از ذهن سالم نیست.
15:48  1396/03/06

اسی
1

خیلی دوست دارم ببینم چانگان چی میشه ....خوب در میاد یا نه....من که از ظاهر بیرونش خیلی خوشم میاد...مزدا رو در ذهنم تداعی میکنه...فکر کنم از مزدا کپی برداشتن....فکر کنم آینده خوبی داره....البته من تو سایتای خارجی گشتم دیدم در سال ۲۰۱۳ که تولید شده...مشکلی داشته...که آب وارد باک بنزینش میشده
01:53  1396/04/29

محمد
0

شاسی بلند 82HP ؟؟؟ :))))))))))))
09:23  1395/08/04
پاسخ دادن
علی
0

کاش از شر این موتورهای کم کشش و ضعیف 1600 که توربو هم ندارن راحت میشدیم . بابا یک موتور فقط یک موتور 2000 هم یه بار بزنین رو ماشینا . هیچی مثل حجم موتور نیست . حتی توربوشارژ هم مشکلات خودش رو داره . یک موتور درست و حسابی 2000 سی سی بیارید تا حداقل یک موتور خوب تو ایرانخودرو باشه
08:41  1395/08/04
پاسخ دادن
ممد
0

من این ماشین رو از نزدیک توی نمایشگاه دیدم، اصلا به اندازه عکس هاش قشنگ نیست، صفحه کیلومتر شمارش زیادی اغراق شده و اسپرت هست که البته شاید بعضی ها دوست داشته باشن، قسمت های کرومی بالای در های عقب به شدت زشت و بی کیفیت هستن و اصلا معلوم نیست همچین قطعه مزخرفی برای چی به در های عقب اضافه شده و حتی توی نمونه فرانسوی که توی نمایشگاه گذاشته شده بود و صفر کیلومتر بود این قسمت های کرومی پر از خط و خش شده بودن و خیلی تو ذوق میزدن! تا حالا هزار تا عکس از این ماشین دیده بودم ولی هیچ وقت متوجه اون قسمت های کرومی بسیار بزرگ! بالای درهای عقب نشده بودم، ضمنا من هم معتقدم این خودرو هرگز با این قیمت ها در ایران عرضه نخواهد شد چون در این صورت آشغالهای دیگه روی دستشون باد میکنه، آشغالهای دیگه شامل خودروهای چینی هم میشه که در پشت پرده واردکنندگانشون همین خودروسازهای وطنی و دوستان زبلشون هستن، احتمالا این قیمت هایی که اعلام میکنن بدون احتساب مالیات و عوارض و بیمه و... و... و... هست.
01:48  1395/08/04
پاسخ دادن
*
11

نسبت به همه رقبا چند چیز کم داره که خوب و بد هستند:
- خوبها:
مصرفش کمه
وزنش کمه
شتابش کمه
- بدها:
قدرتش کمه
گشتاورش کمه
طولش کمه
عرضش کمه
ارتفاعش کمه
فاصله محوری کمه
22:55  1395/08/03
پاسخ دادن
منوچهر
4

سلام
١: شتاب كم كه جزو صفات خوب نيست.!
٢: شتاب و قدرت ٢٠٠٨ كمتر از بقيه نيست (١٦٥ اسب بخار )
23:33  1396/02/12

هادی
3

لطفا برای 301 و 208 هم همینطور مطلب بزارین
22:03  1395/08/03
پاسخ دادن
نیما
36

کپچر و تیوولی و پژو 2008 هیچ کدوم شاسی بلند(SUV) نیستند.
اینها کراس اور هستند.
از ابعاد و انجینشون میشه فهمید.
ضمنا پژو 2008 قیمت قبت نامش 95 میلیون هست که با هزینه های عوارض و پلاک و ارزش افزوده قیمتش موقع ثبت نام 105 تا 107 میلیون میشه و بنده خدا هایی که فکر کردن با 107 میلیون شاسی بلند خریدند باید 6 ماه تا 9 ماه صبر کنن(این پیش فروش ها رو شب عید ایران خودرو انجام میده تا بتونه عیدی و مزایای شب عید کارکنان رو از این طریق تامین کنه)
107 میلیون ماهی 1.5 میلیون سود بانکیش هست که وقتی 8 ماه تو جیب ایرانخودرو هست و البته احتمالا سود مشارکت در نظر نمیگره(چون قیمت قطعی هست و نمیتونه بعدا دبه در بیاره) با این سود ماشین واسه خریدار حدود 120 میلیون هزینه در بر داره و بعد موقع تحویل یه 206 تپل شده و الیته به روز و خوشگل تحویل میگیره
بنده خدا خیال میکرده شاسی بلند خریده بعدا میبنه یه ماشین هاچ بک تپلگیرش اومده.
دقیقا داستانی که واسه خریدار های کپچر پیش امد و موقع تحویل فهمیدن چه رکبی خوردن.
20:22  1395/08/03
پاسخ دادن
رامتین
12

شما به جای این تجزیه تحلیلها در اسرع وقت به فکر فروش ماشین چینی خودت باش چون ثبت نام اینها که شروع بشه دیگه ماشین چینی را با نصف قیمت هم کسی نمیخره
20:39  1395/08/03

کاربر: تیباران
6

راستش من هم موندم که رو چه حسابی نوشته بود شاسی بلند؟!! البته وقتی یه سایت موبایلی ، جی اس ام،مقاله خودرویی بنویسد نتیجه اش همین سوتی ها است!
12:57  1395/09/27

عباس
26

بنظرم توولی بهتره به سه دلیل
1- برای ساخت آن دزدی نمی شه چون ایرانی نیست
2-تیوولی از نظر ابعادی بزرگتر
3- پژو سانروف نداره
در ضمن قیمت آن هنوز معلوم نیست می گن 95 ولی بیشتر می سود
19:48  1395/08/03
پاسخ دادن
احسان
6

سان روف نداره؟؟؟؟؟؟ سقف پاناروما میدونی چیه؟؟؟؟ بابا جان با این نظرات بی بوته وقت دیگران رو نگیرید
23:24  1395/09/26

امیر
5

و باری دیگر ی اشغال جدید از ایرانخودرو خسته نباشید همه دوستان
03:29  1395/11/21

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد