داخلی‌سازی یا کیفیت خودروهای جدید؟

 

داخلی‌سازی یا کیفیت خودروهای جدید؟

 
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: حفظ حقوق مصرف‌کنندگان از نظر کیفیت خودروهای جدید مقدم بر داخلی‌سازی این محصولات است، بنابراین داخلی‌سازی نباید منجر به کاهش کیفیت خودروها شود.
 
محمد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در قراردادهای جدید با خودروسازان خارجی موضوع داخلی‌سازی قطعات این خودروها مدنظر قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه داخلی‌سازی قطعات موجب ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در داخل خواهد شد، خاطرنشان کرد: با این حال باید دقت شود که داخلی‌سازی باعث کاهش کیفیت خودروهای تولیدی در ایران نشود.
 
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد:‌ متاسفانه خطوط تولید برخی قطعه‌سازان داخلی قدیمی است بنابراین برای حفظ کیفیت قطعات در فرایند داخلی‌سازی باید نسبت به انتقال تکنولوژی و به‌روزرسانی خطوط تولید این شرکت‌ها اقدام شود.
 
وی افزود: بهترین کار در این زمینه این است که خودروسازان خارجی متعهد شوند در فرایند تولید خودروهای جدید خود در ایران نسبت به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های قطعه‌سازی منتخب و انتقال فن‌آوری به این شرکت‌ها اقدام کنند.
 
جعفری با بیان اینکه متاسفانه تجربیات گذشته نشان داده داخلی‌سازی برخی خودروها منجر به کاهش کیفیت این محصولات می‌شود، تصریح کرد: اگر مصرف‌کنندگان بخواهند بین خودروی داخلی‌سازی شده بی‌کیفیت و خودروی با کیفیت مونتاژی انتخاب کنند قطعا خودروی مونتاژی را انتخاب خواهند کرد بنابراین این واقعیت باید مدنظر خودروسازان قرار گیرد.
 
 
 
 

منبع

ایسنا

 

برچسب : خودرو , پژو301 , پژو208 , پژو2008 , ایران خودرو , تولید خودرو , سیتروئن , سایپا , رنو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

سجاد
7

اصلا" اين آقا حرف مي زنه آدم لجش مي گيره
آقاي جعفري شما مكان سازمانتون رو تبديل كنين
به دستشويي عمومي و خودتون هم ارتقا شغل
پيدا كنين به مسئول دستشويي خيلي كارايي
بيشتري براي مصرف كنندگان دارين .
متشكريم
18:44  1395/07/24
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین پلاس : بله فاکتور شده
مهدی پلاس اسفندی : ینی فاکتور شد؟
محمدی v1pتیتانیوم : سلام دوستان من فروش فوری تحویل 14 خرداد دستی تیتانیوم که فاکتور نشدم هنوز .26 و31 خرداد رنگ های سفید و مشکی فاکتور شدن بنظرتون من بخاطر رنگ تیتانیوم فاکتور نشدم . با وجود تاخیری یک هفته ای تو کاستامر قسمت جریمه تاخیر میزنه هیچ جریمه تاخیری برای شما محاسبه نشده. بنظر شما چرا جریمه تاخیر برای من نزده؟ ممنون میشم هرکس میدونه جواب بده
حسام. : دوستانی که تحویل گرفتن رینگ ۷ پره یا ۵ پر؟ پلاس ها باید رینگ ۷ پر روش باشه
J7 : سلام ثبت نام یکم برج دوازده امروز فاکتور شد
شاهین پلاس : بیست و دوم اسفند امروز ساعت هشت تکمیل وجه شد سه روز پیش یه مرحله رفته بود عقب
مقدم : هیچ حساب کتابی نداره، بستگی داره کی تحویل پیمانکار بدن و اون پیمانکار کی ماشین هارو بیاره، بعد از فاکتور برای یک نفر ممکن ۲ روزه طول بکشه تحویل بدن، برای یک نفر دیگه ممکن یک هفته طول بکشه
سعید : تکمیل وجه اینترنتی انجام دادی؟
سعید : سلام داداش تکمیل وجه اینترنتی انجام دادم ولی هنوز واسم ثبت نشده چکار کنم؟
پلاس : کسی می دونه بعد فاکتور چقد طول می‌کشه تحویل بدن؟؟خیر ببینید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : دریچه گازی بود یا سیمی
پیام : عزیزان لطفا جو رو خراب نکنید همین جوری بازار خراب هست
حسن : بابا واریز کن چی تا له حال ارزون شده 50تومن زیادش کردن از اونور قیمت بازار هم میره بالا
ارسام : سلام من 18تحویل بود که فاکتور نشد تماس گرفتم گفتم 50روز تاخیر برات درنظرگرفتن اگر مرداد بهت بدن
میلاد : همون 25 ساعت ده صبح . الکی تاریخ دیگه ندید
حسن : داداش دعوتنامه ها صادر کردن کسی جلودار اینا نیست سخنگو دولت هم گفت هماهنگ
الی 27مهر : آقا لطفا تاریخو عوض نکنید 25 خرداد یکشنبه ساعت ده جلوی در امور مشتریان کیلومتر 11جاده مخصوص
ساینا فوق العاده : بر مدیر عامل لعنت خداوند نابودش کنه
مشدعلی : سلام کیف احوال
علی 27 مهر : کجای کرجی؟