بررسی اولیه کادنزا 2017

 

بررسی اولیه کادنزا 2017

 
پیشرفت کره ایها در سال های اخیر آنقدر ملموس بوده که همه به آن اذعان دارند. کمپانی کیا از ابتدای ورود به خاک آمریکا در سال 1994 آهسته و پیوسته پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و اکنون به همه نشان داده که در عرض 22 سال چقدر می توان پیشرفت کرد.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
کادنزا یا K7 سدان فول سایزی است که در سال 2010 جانشین اوپیروس شد و تاکنون در دو نسل تولید شده است. این خودرو که توسط پیتر شرایر معروف طراحی شده، در هر دو نسل از طراحی بسیار سنجیده و بروزی برخوردار بوده و شباهت چندانی با یک خودروی شرقی ندارد.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
نسل دوم این خودرو اخیرا پا به عرصه گذاشته و سر و صدای نسبتا زیادی هم برپا کرده است. از آنجایی که نسل اول این خودرو در ایران حضور داشته، نسل دوم می تواند برای دوستداران این خودرو جذابیت هایی داشته باشد.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
با این پیش زمینه قصد داریم به بررسی اجمالی و بی حاشیه نسل دوم یا همان کادنزای 2017 بپردازیم. مسلما نظرات شما درباره این سبک برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.
 
خیزی بلندتر
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
اگر خواهان سدانی بزرگ تر از اپتیما از برند کیا هستید، کادنزا برای شماست.
کیا این اتومبیل را برای مبارزه با شورولت ایمپالا، تویوتا آوالون، کرایسلر 300 و لکسوس ES 350 به میدان فرستاده است.
طراحی ظاهری این خودرو کاملا قابل قبول است. هر چند در برخی قسمت ها امکان به کار گرفتن ظرافت بیشتر برای راحان فراهم بوده است.
سبک زندگی لوکس
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
طراحی داخلی کادنزای 2017 همانند ظاهر آن با چاشنی مینیمال بودن همراه است.
جنس مواد به کار رفته در داخل کابین با برندهای لوکسی مثل لکسوس و آکیورا (شاخه لوکس هوندا برای بازار آمریکای شمالی) برابری می کند.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
فضای داخل کابین بسیار زیاد است و سرنشینان هیچ کمبودی از این بابت احساس نخواهند کرد.
صندوق عقب نیز فضای گسترده ای داشته و کیا کاملا سخاوتمندانه عمل کرده است. البته در مقایسه با کابین میزان سخاوت اینجا کمتر شده!
تکنولوژی
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
سیستم اینفوتینمنت کادنزا بدون هیچ هزینه اضافی از اپل کارپلی و اندروید اوتو پشتیبانی می کند.
صندلی های چرمی، تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه ای، بلوتوث، ورود بدون کلید و دکمه استارت و آینه مات شونده خودکار داخل کابین بخشی از تجهیزات استاندارد خودرو هستند.
قفل برقی صندوق، سانروف پانوراما، آینه های تاشو و سیستم صوتی پیشرفته و بسیار با کیفیت هارمن کاردون با 12 بلندگو بخشی از آپشن های قابل انتخاب هستند.
قدرت در اختیار مشتریان
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
کادنزای نسل دوم در حال حاضر فقط با یک پیشرانه 3.3 لیتری V6 عرضه شده است، اما زمزمه های فروش مدل اقتصادی تر با پیشرانه 2.4 لیتری نیز به گوش می رسد.
این موتور توانایی تولید 290 اسب بخار قدرت و 253 پاوند فیت (393 نیوتن متر) گشتاور را دارد.
مصرف سوخت این خودرو برابر است با 11.8 لیتر در صد کیلومتر شهری، 8.4 لیتر در اتوبان و 10.2 لیتر در صد کیلومتر ترکیبی.
کیا کادنزای 2017 را به مدت 10 سال یا 100 هزار مایل وارانتی کرده است.
برخلاف انتظار کادنزا فقط بصورت دیفرانسیل جلو تولید می شود.
وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو به گیربکس 8 دنده جدید که توسط کیا توسعه یافته سپرده شده است.
 
تجربه رانندگی با کیا کادنزا جدید
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
کادنزای نسل دوم از سواری نرم و سطح بالایی برخوردار است.
صدای بیرون اصلا به داخل کابین نفوذ نکرده و آرامش محض در داخل برقرار است.
واکنش خودرو به پدال گاز مناسب است؛ هر چند شتابگیری قدرتمند و سریع نیاز به استفاده از دور موتور بالا دارد.
در دورهای پایین کشش خودرو چندان خوب نیست و کمی تنبل احساس می شود.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
با عبور دور موتور از 5 هزار دور در دقیقه، کادنزا عملکرد واقعی خود را نشان می دهد.
گیربکس 8 دنده جدید کیا عملکردی فوق العاده عالی داشته و هیچ نقصی در آن دیده نمی شود.
این گیربکس آنقدر عملکرد خوبی دارد که کیا می تواند آن را به سایر خودروسازان بفروشد!
 
نظر پایانی
 
کیا کادنزا 2017 نقاط قوت زیادی دارد؛ مثل کیفیت ساخت بالا، امکانات مناسب و ارزش زیاد در برابر قیمت پرداختی.
قیمت پایه این مدل باید چیزی در حدود 32000 دلار باشد که کاملا رقابتی است.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
نقاط قوت
 
+ صندلی عقب بزرگ و جادار
 
+ توجه زیاد به جزییات و ظرافت بالا
 
+ کابین با کیفیت
 
نقاط ضعف
 
– از نظر قدرت و عملکرد پیشرانه می توانست هیجان انگیزتر باشد
 
– طراحی خارجی بیش از حد ساده به نظر می رسد.
 
در صورت عرضه مدل 2.4 لیتری کیا کادنزا جدید، عرضه آن در بازار کشورمان دور از ذهن نخواهد بود. همچنین با توجه به امکان تغییر در مفاد قانون منع واردات خودروهای لوکس، ممکن است که در ماه های آینده شاهد تردد نمونه 3.3 لیتری در جاده های ایران باشیم.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , کیا کادنزا , اطلس خودرو , بازار خودرو , واردات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

.
1

عجب رخشیه
15:03  1395/07/12
پاسخ دادن
فرزاد
1

یعنی امکان داره از پر،آید و سمند بهتر باشه؟!؟
13:34  1395/07/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 24 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امید شمال : ظاهراً واریز اولیه مهمه شاید از شمال شروع کردن به فاکتور 😁
محسن اسفند ماه : عزیزان و همراهان گرامی ماهیت این کاربر وحید برای همه ما مشخص شده است متاسفانه فکر می‌کردیم فقط عناد و‌کینه داره ولی مشخص شد که او یک ادم‌ متاسفانه روان پریش هست بذارید توی عالم‌خودش سیر بکنه ببینیم تا کجامیخواد پیش بره
تارا دستی ۳۰ بهمن : درجواب تارا امین نه پولی ازمون نگرفتن گفتن دوماه دیه تاخیری پرداخت میکنن
J4 : خیلی قشنگ گفتی دمت گرم
Mahdi : سلام دوستان برای دریافت خسارت دیرکرد باید از نمایندگی شکایت کرد یا خود شرکت کرمان موتور؟
داودa5 : بله متاسفانه قسط دوم داره میرسه
ابوالفضل : اره والا برای پول گرفتن خوب بلدن بچاپن مردمو خدا لعنتشون کنه پول گرفتید تحویل بدید دیگه
شاهین جی واریز 29.9.1403 : من خودم امروز رفتم نمایندگی اینکه سر خود بیان شاهین جی رو جی ال فاکتور کنندهمش حرفه در صورتی میتونن که دعوت بدن خود متقاضی قبول کنه تبدیل رو تو قراردادی که امضا کردید همچنین چیزی نیست هر دو طرفشو بخونید خودتون هم میبینید
اکبر رینگ : مبارکت باشه انشاالله. خدایی جدی میگی؟ سرکارمون نذاشتی؟ من واریز اولیه ام ۳۰ مرداد بوده تکمیل وجه رو هم ۱۵ اسفند انجام دادم سخا رو هم ۹ اطفند تو سیستن برام ثبت شده ولی خودرو فاکتور نشده هنوز
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک : کوییک برای منم همینو میزنه
کوییک RS : کوییک RS دمت گرم با این شماره ها واقعا آنقدر لایک برازنده خودت داداش انشاالله فردا پلاک بشیم
اردشیر : 207tu5 فوقالعاده تحویل 18 خرداد خبری نیست
اطلس اذر : نمی‌دونم شماها آقای قاضی میبینید یان درسته سریال ولی همش حقیقت ک الان سریال شده هرکی ازحقش دفاع کرده نتیجه دیده ماها خودمون تاالان درحق خودمون ظلم کردیم ولی دیگ بسه 13 اردیبهشت ک جمع شدیم ی شکایت نامه پرمیکنیم وهمه حضورا امضاء می‌زنیم بایدد مدیران بی شرف سایپا بکشیم ب دادگاه وگرنه همچنان اونا سوارن وماپیاده
اطلس G تحویل آبان : دیوار پر شده از آگهی های اطلس GL . انگار هر کی تحویل گرفته برای سرمایه گذاری و فروش بوده . مصرف کننده بدبخت هم که برای روزمره و زیر پای خانوادش می خواد به چوخ میره . طرف یک سال سرویس شده تا یه ماشین بگیره . قیمت گذاشته 597 . سر از کار همونطن هامون دراوردن کار ساده ای نیست
شادمهر : الان بهمن احتمال داره 27به بعدم فاکتور شده باشن بهمن تمام شده باشه
آریا : ماشینتون چی بود؟
اف ایکس : پاسخ کراس اتو: خدا رو شکر تا اخر هم ماشین میرسه
محمدسورن دوگانه : تکمیل وجه 29اذرتحویل 30بهمن.دوگانه کپسول بزرگدوساعت پیش فاکتور شد. فقط یه فاکتور داره جن هم ازش سر درنمیاره چیه.مبلغ پزداختی اصلا با فاکتور همخوانی نداره
آپشنال : تعهداتشونو مقایسه کن . چیزی که من دیدم بیمه بدنه خیلی بهتره