بررسی اولیه کادنزا 2017

 

بررسی اولیه کادنزا 2017

 
پیشرفت کره ایها در سال های اخیر آنقدر ملموس بوده که همه به آن اذعان دارند. کمپانی کیا از ابتدای ورود به خاک آمریکا در سال 1994 آهسته و پیوسته پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و اکنون به همه نشان داده که در عرض 22 سال چقدر می توان پیشرفت کرد.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
کادنزا یا K7 سدان فول سایزی است که در سال 2010 جانشین اوپیروس شد و تاکنون در دو نسل تولید شده است. این خودرو که توسط پیتر شرایر معروف طراحی شده، در هر دو نسل از طراحی بسیار سنجیده و بروزی برخوردار بوده و شباهت چندانی با یک خودروی شرقی ندارد.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
نسل دوم این خودرو اخیرا پا به عرصه گذاشته و سر و صدای نسبتا زیادی هم برپا کرده است. از آنجایی که نسل اول این خودرو در ایران حضور داشته، نسل دوم می تواند برای دوستداران این خودرو جذابیت هایی داشته باشد.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
با این پیش زمینه قصد داریم به بررسی اجمالی و بی حاشیه نسل دوم یا همان کادنزای 2017 بپردازیم. مسلما نظرات شما درباره این سبک برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.
 
خیزی بلندتر
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
اگر خواهان سدانی بزرگ تر از اپتیما از برند کیا هستید، کادنزا برای شماست.
کیا این اتومبیل را برای مبارزه با شورولت ایمپالا، تویوتا آوالون، کرایسلر 300 و لکسوس ES 350 به میدان فرستاده است.
طراحی ظاهری این خودرو کاملا قابل قبول است. هر چند در برخی قسمت ها امکان به کار گرفتن ظرافت بیشتر برای راحان فراهم بوده است.
سبک زندگی لوکس
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
طراحی داخلی کادنزای 2017 همانند ظاهر آن با چاشنی مینیمال بودن همراه است.
جنس مواد به کار رفته در داخل کابین با برندهای لوکسی مثل لکسوس و آکیورا (شاخه لوکس هوندا برای بازار آمریکای شمالی) برابری می کند.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
فضای داخل کابین بسیار زیاد است و سرنشینان هیچ کمبودی از این بابت احساس نخواهند کرد.
صندوق عقب نیز فضای گسترده ای داشته و کیا کاملا سخاوتمندانه عمل کرده است. البته در مقایسه با کابین میزان سخاوت اینجا کمتر شده!
تکنولوژی
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
سیستم اینفوتینمنت کادنزا بدون هیچ هزینه اضافی از اپل کارپلی و اندروید اوتو پشتیبانی می کند.
صندلی های چرمی، تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه ای، بلوتوث، ورود بدون کلید و دکمه استارت و آینه مات شونده خودکار داخل کابین بخشی از تجهیزات استاندارد خودرو هستند.
قفل برقی صندوق، سانروف پانوراما، آینه های تاشو و سیستم صوتی پیشرفته و بسیار با کیفیت هارمن کاردون با 12 بلندگو بخشی از آپشن های قابل انتخاب هستند.
قدرت در اختیار مشتریان
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
کادنزای نسل دوم در حال حاضر فقط با یک پیشرانه 3.3 لیتری V6 عرضه شده است، اما زمزمه های فروش مدل اقتصادی تر با پیشرانه 2.4 لیتری نیز به گوش می رسد.
این موتور توانایی تولید 290 اسب بخار قدرت و 253 پاوند فیت (393 نیوتن متر) گشتاور را دارد.
مصرف سوخت این خودرو برابر است با 11.8 لیتر در صد کیلومتر شهری، 8.4 لیتر در اتوبان و 10.2 لیتر در صد کیلومتر ترکیبی.
کیا کادنزای 2017 را به مدت 10 سال یا 100 هزار مایل وارانتی کرده است.
برخلاف انتظار کادنزا فقط بصورت دیفرانسیل جلو تولید می شود.
وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو به گیربکس 8 دنده جدید که توسط کیا توسعه یافته سپرده شده است.
 
تجربه رانندگی با کیا کادنزا جدید
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
کادنزای نسل دوم از سواری نرم و سطح بالایی برخوردار است.
صدای بیرون اصلا به داخل کابین نفوذ نکرده و آرامش محض در داخل برقرار است.
واکنش خودرو به پدال گاز مناسب است؛ هر چند شتابگیری قدرتمند و سریع نیاز به استفاده از دور موتور بالا دارد.
در دورهای پایین کشش خودرو چندان خوب نیست و کمی تنبل احساس می شود.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
با عبور دور موتور از 5 هزار دور در دقیقه، کادنزا عملکرد واقعی خود را نشان می دهد.
گیربکس 8 دنده جدید کیا عملکردی فوق العاده عالی داشته و هیچ نقصی در آن دیده نمی شود.
این گیربکس آنقدر عملکرد خوبی دارد که کیا می تواند آن را به سایر خودروسازان بفروشد!
 
نظر پایانی
 
کیا کادنزا 2017 نقاط قوت زیادی دارد؛ مثل کیفیت ساخت بالا، امکانات مناسب و ارزش زیاد در برابر قیمت پرداختی.
قیمت پایه این مدل باید چیزی در حدود 32000 دلار باشد که کاملا رقابتی است.
 
بررسی اولیه کادنزا 2017
 
نقاط قوت
 
+ صندلی عقب بزرگ و جادار
 
+ توجه زیاد به جزییات و ظرافت بالا
 
+ کابین با کیفیت
 
نقاط ضعف
 
– از نظر قدرت و عملکرد پیشرانه می توانست هیجان انگیزتر باشد
 
– طراحی خارجی بیش از حد ساده به نظر می رسد.
 
در صورت عرضه مدل 2.4 لیتری کیا کادنزا جدید، عرضه آن در بازار کشورمان دور از ذهن نخواهد بود. همچنین با توجه به امکان تغییر در مفاد قانون منع واردات خودروهای لوکس، ممکن است که در ماه های آینده شاهد تردد نمونه 3.3 لیتری در جاده های ایران باشیم.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , کیا کادنزا , اطلس خودرو , بازار خودرو , واردات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

.
1

عجب رخشیه
15:03  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
1

یعنی امکان داره از پر،آید و سمند بهتر باشه؟!؟
13:34  1395/07/12
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J4 اقساطی مرداد ماه سفید ۱۳۶۳ : ثبت نام ۱۱ مرداد نود روزه اقساطی
ایگل تیر ۹۰ روزه : سلام شاسی ۸ آذر بیمه و پلاک ۱۸ آذر فعلا ارسال مدارک زرد هست کسی میدونه چقد طول میکشه تحویل بدن؟
شاهین جی ال تیر ماه : سلام دوستان ۵ تیر تکمیل وجه کردم به نظرتون کی فاکتور میشم
محمد کعبی : سلام خدا قوت. من تیر ماه ثبت نام کردم قرار بر این بود ۹۰ روز تحویل خودرو انجام بشه ولی تا الان خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید
علی مدبر : رز زرد بسوز فقط
علی مدبر : من امروز تحویل گرفتم
علی مدبر : از خودم گفتم یکم بخندیم
رسول : توبیجاکردی الکی حرف درنیار
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس 19 اسفند : 19 ام فاکتور شدم
اطلس بهمنی : سلام توی گوگل مشخصه اگه زحمت به خودت بدی سرچ بفرمایی
دناپلاس6دنده سفیدرینک تحویل بهمن : اگه فاکتور شده باشه که درحال فاکتور تیک میخوره فکر کنم داداش فاکتور نشدی😫 اول میگی فاکتور شدم بعد میگه در حال فاکتور میچرخه اگه تیک سبز نخوره یعنی فاکتور نشده
سمند : سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من براس سمند سورن صبت نام کردم اگه اسمم در نیاد میخام حوالشو بخرم تره فوق لاده میخاستم بدونم تحویلشون چه جوریه زود میدن یانه لطفا توضیح بدین ممنون
اطلس : احتیاجی نیست شما حقوق دقیق مدیران رو دربیاری، به قول خودتون سیصد میلیون میگیرین، آیا واقعا شایسته دریافت حقوق با این مقدار هستند وقتی که نتونستند پیش بینی درستی از تعداد عرضه یک خودرو رو داشته باشند و این همه آدم رو بدبخت کردند. منی که الان دارم ماهی 14 میلیون حقوق میگیرم به نظرت چند ماه کارکردم رو جمع کردم تا بدم دست این چنین مدیرانی و خودم هم مثل مرغ پرکنده باشم و هیچ کس هم نباشه یک جواب درست به من بده واقعا متاسفم اول برای برای خودم و بعد هم برای آدم هایی مثل شما.....
خوشخوان : پلاید ارقتا برچ 7 تحویل باید بدج 8 می بود چرا الان 10 شده ندادن بهمون باید هر زور بلیم نمایندگی جواب درست نمیده پول میگیرن ولی تحبیل نمی دهند
مهندس سایپا : دوست عزیز من خودمم مثل شما اطلس ثبت نام کردم. اما دنیا که به آخر نرسیده. همین الانشم مدیران بسیار تحت فشار هستن و دارن روی موضوع کار می کنن. می تونیم با صبر و حوصله مشکل و حل کنیم. همه ما اذیت شدیم ولی ضرر هنگفت که نکردیم. بله اگه طلا می خریدیم بیشتر سود می کردیم ولی الانشم که ضرر نکردیم، کمتر سود کردیم همین. همه ما قشر متوسط جامعه هستیم و بی ماشینی اذیتمون می کنه، اما کاریه که شده، باید صبر کنیم. مخصوصا اینکه به نام سایپا لطمه بزرگی وارد شده و جامعه نسبت بهش بی اعتماد شده. ولی اینطور نیست که فکر کنین از این وضعیت مدیرا خوشحال هستن و دارن بهمون می خندن، اتفاقا خیلی هم ناراحتن اما کاری از دست کسی برنمیاد. حالا ببینیم این تغییر مدیریت چند روز پیش به کجا میرسه. می خوان با کروز وارد مذاکره بشن. کمترین مشکل سایپا اطلسه، تعهدات شاهین خیلی بیشتره قطعات وارداتی هم خیلی بیشتر داره.
طهورا اطلس آذر : هر دم از این باغ بری می‌رسد پیام اومده درخواست حضوری بزنید تا ماشین تونو پلاک کنیم
میلاد : کوئیک rs
ایمان : آقا ایران خودرو برای 3 گواهی لسقاط چقد از واریزی مرحله دوم کسر. میکنه