قیمت لوازم و قطعات یدکی محصولات مدیران خودرو جزء در یک مورد، از سایر برندهای داخلی کمتر است.
یکی از مشکلاتی که برخی دارندگان خودروهای چینی با آن دست به گریبان هستند، بحث گرانی قطعات و لوازم یدکی است که بی شک در دراز مدت می تواند موجب هزینه های بسیاری برای این خودروسواران شود.
رادین پیمان فر مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در واکنش به این ادعاها ضمن رد این مسئله گفت: این ادعا بی اساس است و بنده آن را رد می کنم و از دوستانی که این اخبار را اعلام می کننند می خواهم با مستندات حرف زده و دنبال جو سازی بی دلیل علیه یک برند نباشند.
وی ادامه داد: بی شک قطعات خودروهای گروه مدیران خودرو اگر از قطعات سایر برندها ارزان تر نباشد گرانتر نیست اما این که چه می شود که با این جوسازی سعی در تخریب ما دارند را نمی دانم و تنها عرض می کنم که شاید یک یا دو مورد داشته باشیم که به دلایل خاص بودن قطعه، قیمت کمی بالا است اما؛ در مورد تمام خودروها و همه قطعات صدق نمی کند.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن تایید مجدد صحبت های خود گفت: گرانی لوازم یدکی و قطعات در گروه مدیران خودرو تنها در یک مورد خاص مورد پذیرش است و آنهم در مورد MVM 110 اتوماتیک قدیمی است.
وی ادامه داد: قطعه اسپید كانورتور که مربوط به ام.وی.ام ١١٠ های اتوماتیك قدیمی است و حدود 4.5 میلیون تومان قیمت دارد.
پیمان فر افزود: علت گرانی این قطعه به خاطر این مسئله است که خودروی MVM 110 اتوماتیک دیگر در چین تولید نمی شود بنابراین این قطعه یدکی گران تر از سایر قطعات تولید و به ایران می رسد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در مورد داخلی سازی قطعات و لوازم یدکی محصولات مدیران خودرو در ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20درصد قطعات داخلی سازی شده اما؛ قرار است این رقم به 40 درصد و در آینده ای نزدیک به بالاتر از 40 برسد.