ویژگی‌های نسل سوم ام.وی.ام X33

 

ویژگی‌های نسل سوم «ام.وی.ام ایکس33» در یک نگاه+تصاویر

 
پس از عرضه قدرتمند نسل های قبلی خودروی MVM X33 توسط مدیران خودرو، نسل جدید این خودرو که نسل سوم این خودرو می باشد کاملاً برای قدرت نمایی برند MVM در بازار خودروهای شاسی بلند ایران طراحی شده است.
قیمت مناسب این خودروی زیبا با توجه به مشتریان هدف آن به راحتی می تواند تبدیل به یکی از گزینه های اصلی پیش روی مشتریان گردد. آپشن های خاص و همینطور شاسی بلند بودن این خودرو نیز می تواند حتی مشتریان خودروهای سواری را برای راندن یک خودروی شاسی بلند همه چی تمام وسوسه کند.
 
این خودرو با موتور 2 لیتری DVVT و جعبه دنده اتوماتیک CVT برای رقابت با رقبای هم رده اش همچون همیشه آماده است. با توجه به حضور چندین ساله شریک تجاری مدیران خودرو یعنی کمپانی چری در ایران و همینطور تست های مختلف برترین مهندسان بین المللی روی نسل های قبلی این خودرو به منظور بهینه سازی و کالیبراسیون حداکثری این خودرو با شرایط کشور ایران، شاهد تغییرات بسیار خوبی از جمله صدای ورودی به اتاق، شتاب و همینطور استانداردهای ایمنی و مصرفی این خودرو در مدل جدید این محصول هستیم.
 
یکی از بخش‌هایی که می‌توان اثرات مهندسی و استفاده از تکنولوژی های جدید در محصولات شرکت مدیران خودرو را دید، بهره‌گیری از گیربکس اتوماتیک CVT در این محصولات است.
این شرکت در زمره شرکت‌های پیشرو در بهره‌گیری از گیربکس‌های اتوماتیک CVT در ایران است و دانش بسیار بالایی در توسعه و بهره‌برداری از این گیربکس‌ها در محصولات خود دارد. مدل قبلی این خودرو به عنوان اولین خودروی ساخت داخل با تکنولوژی CVT وارد بازار شد و به‌ این‌ ترتیب از همین دانش فنی به صورت بهینه سازی شده برای گیربکس مورد استفاده در MVM X33 S نیز بهره برده است. این گیربکس می‌تواند رانندگی نرمی را برای ام وی ام X33 S فراهم کند ضمن آنکه همواره دور موتور را در بهترین وضعیت نگه می‌دارد و به همین دلیل مصرف سوخت این خودروی شاسی بلند بهینه خواهد بود هرچند گیربکس این خودرو توانایی رانندگی اسپرت را هم دارد و در مواقع لزوم می‌تواند به‌خوبی ضرایب دنده را سنگین کند تا خودرو بتواند در زمان لازم شتاب گیری بالایی هم داشته باشد.
این اطمینان به خریداران این محصول داده می شود که علاقه مند به رانندگی با این خودرو خواهند شد چراکه این گیربکس‌ها به دلیل عدم تعویض دنده، رانندگی آرامی را فراهم می‌کنند که این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها در شهرهای شلوغ می کند.
البته برای علاقه‌مندان یک رانندگی اسپرت، این گیربکس قابلیت تعویض دنده (تیپ ترونیک) را نیز دارد و راننده می‌تواند مانند یک گیربکس شش دنده اتوماتیک، ضرایب گیربکس را از طریق دسته ‌دنده شیک این خودروافزایش یا کاهش دهد.
 
ابعاد خارجی این خودرو به خوبی طراحی شده است و شکل داینامیک خاصی به آن بخشیده است، در عین حال، این طراحی استاندارد خللی در روح زیبای این خودرو در چشم بیننده وارد نکرده است. این خودرو به نحوی طراحی شده است که مستقیماً تناسب خود را در فضای سرنشینان نشان می دهد.
فاصله بین دو محور به عنوان معیاری اساسی در خودرو‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد چرا که فضای سرنشینان در واقع بین دو محور در نظر گرفته می‌شود‌. فاصله بین دو محور MVM X33 S عدد 2510میلی‌متر را نشان می‌دهد. فاصله این مدل شاسی بلند از سطح زمین در حالت ایستاده و بدون سرنشین و بار 190 میلی متر است که یک سر و گردن بالاتر از رقبا در خیابان چشم نوازی می کند.
 
به طور کلی MVM X33 s یک خودروی شاسی بلند است که علاوه بر داشتن خصوصیات یک خودروی شاسی بلند، راحتی رانندگی یک خودروی سواری را برای راننده تامین میکند و پیش بینی می شود همچون همیشه یکی از گزینه های پررنگ مشتریان در انتخاب این رده قیمتی باشد. این خودرو قرار است به زودی توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی و به بازار عرضه شود.
 
 
 
 
 

منبع

مدیران خودرو

 

برچسب : خودرو , ام وی ام , مدیران خودرو , ایکس 33 , X33 , MVM , شاسی بلند , خودرو جدید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

11 نظر

فرزین
0

به نظر من که خوبه ولی ایکاش لاستیک زاپاس رو به زیر ماشین منتقل کنند چون باز پاترول و پرادو و پاجرو یه قدرتی دارند میشه
باهاشون میشه افرود رو انجام داد یه جسه ای هم دارن ولی ایکس 33 نه افرود میشه کرد نه قدرت داره نه
یه جسه ی خوب که جور در بیاد
17:38  1396/04/06
پاسخ دادن
کاربر: محمد لشگری
0

من ایکس 33 اتومات دارم . خیلی نرم ، کم استهلاک ،پر توان ، گیربکس اتومات CVT با حالت رانندگی در برف و دنده سنگین .
تند ترین سر بالایی ها رو راحت بالا میره . کولر عالی و اتومات هوشمند. گرم کن صندلی که حتی در گرانترین ماشین مدیران خودرو یعنی تیگو 5 هم وجود نداره . گرم کن آینه . آینه دیجیتال و ....
بیشتر از 20 نوع آپشن داره.
به نظر من ماشین خیلی مقاوم و با کیفیتی هستش . به طوری که در سایت معتبر www.jdpower.com به عنوان با کیفیت ترین شاسی بلند شهری چینی و به عنوان سومین شاسی بلند شهری با کیفیت در بین تمامی تولید کنندگان دنیا شده است که مقام اول مربوط به هیوندای IX25 و رتبه دوم مربوط به هوندا وزل شده است.
16:57  1395/06/30
پاسخ دادن
سجاد آر
3

سلام دوستان من میخوام ایکس ۳۳ اسپورت جدید بخرم راهنمایی فرمایید خوبه یا نه این بهتره یا جک سواری یا او وی ۵۵۰ سپاسگزارم
15:56  1395/06/30
پاسخ دادن
محمد
0

تو کل مطلب به شدت احساس میکردم دارم یه آگهی تبلیغاتیو میخونم تا یه خبر کاملا واضح و مشهوده ک دارید تبلیغ میکنید گیربکس cvt قبل از اینکه اسم این ماشین تو ایران بیاد رو نیسان مورانو و قشقایی و تینا نصب بود ک تو پارس خودرو مونتاژ میشد پس نگید پیشرو در کشور
09:35  1395/05/01
پاسخ دادن
محمد
9

گزارش به نظر رپرتاژ آگهی بود.و تعریف و تمجیدهایی که یکمی جای تفکر بیشتر داره.و عبارتی که به طور ضمنی اشاره به شاسی بلندی میکنه که یه سر و گردن از دیگر شاسی بلندها سرتره برام جای سواله؟؟ شاسی بلندی که تک دیفرانسیل باشه نه 2دِف ، حجمش 2000 باشه با قدرت موتور محدود نسبت به جثه ی ماشین ؛ چطور میتونه در برابر دیگر شاسی بلندهای واقعی و آف رود عرض اندام کنه!! واللا نمیدونم...اگه کسی میتونه توضیح بده و منظور نویسنده ی محترم رو که احتمالا از علاقمندانِ به شرکت مدیران خودرو هست ، رو برام معنا کنه ، لطف کنه و کامنت بذاره.در هر حال از سایت وزین 1car که از فالوورهاش هستم ؛ واسه دیگر مطالب جالبش سپاس بسیار دارم.
23:34  1395/04/28
پاسخ دادن
محمد
0

گزارش به نظر رپرتاژ آگهی بود.و تعریف و تمجیدهایی که یکمی جای تفکر بیشتر داره.و عبارتی که به طور ضمنی اشاره به شاسی بلندی میکنه که یه سر و گردن از دیگر شاسی بلندها سرتره برام جای سواله؟؟ شاسی بلندی که تک دیفرانسیل باشه نه 2دِف ، حجمش 2000 باشه با قدرت موتور محدود نسبت به جثه ی ماشین ؛ چطور میتونه در برابر دیگر شاسی بلندهای واقعی و آف رود عرض اندام کنه!! واللا نمیدونم...اگه کسی میتونه توضیح بده و منظور نویسنده ی محترم رو که احتمالا از علاقمندانِ به شرکت مدیران خودرو هست ، رو برام معنا کنه ، لطف کنه و کامنت بذاره.در هر حال از سایت وزین 1car که از فالوورهاش هستم ؛ واسه دیگر مطالب جالبش سپاس بسیار دارم.
23:33  1395/04/28
پاسخ دادن
محمد
0

گزارش به نظر رپرتاژ آگهی بود.و تعریف و تمجیدهایی که یکمی جای تفکر بیشتر داره.و عبارتی که به طور ضمنی اشاره به شاسی بلندی میکنه که یه سر و گردن از دیگر شاسی بلندها سرتره برام جای سواله؟؟ شاسی بلندی که تک دیفرانسیل باشه نه 2دِف ، حجمش 2000 باشه با قدرت موتور محدود نسبت به جثه ی ماشین ؛ چطور میتونه در برابر دیگر شاسی بلندهای واقعی و آف رود عرض اندام کنه!! واللا نمیدونم...اگه کسی میتونه توضیح بده و منظور نویسنده ی محترم رو که احتمالا از علاقمندانِ به شرکت مدیران خودرو هست ، رو برام معنا کنه ، لطف کنه و کامنت بذاره.در هر حال از سایت وزین 1car که از فالوورهاش هستم ؛ واسه دیگر مطالب جالبش سپاس بسیار دارم.
23:33  1395/04/28
پاسخ دادن
كيومرث
0

فقط كافي است در يكي از سايت هاي خريد و فروش خودرو قيمت دست دوم يكسال كاركرده را كنترل كنيد تا ببينيد كه تفاوت قيمت آن با صفر كيلومتربيشتر از ده ميليون تومان است و ضمنا براي آن هيچ مشتري پيدا نخواهيد كدر
22:09  1395/04/28
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
11

لاقل از یه کار مدیران خودرو خوشم میاد و اون اینه که محصولات چری رو همراه با بازار جهانیش در ایران عرضه میکنه و مدل قدیمی رو از چرخه تولیدش کنار میزنه.
کاش بقیه هم این حرکت رو یاد بگیرن.
16:47  1395/04/28
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

قبلا تنها شاسی بلند ارزون بود و مردم خوب میخریدن ولی الان دیگه رقبای هموطن زیادی داره و باید از لحاظ قیمت هم بسیار مناسب باشه تا چینی سوارها از ماشینی مثل جک چشم پوشی کنند و سمت این بیان.
15:57  1395/04/28
پاسخ دادن
کاربر: m&z
0

قبلا تنها شاسی بلند ارزون بود و مردم خوب میخریدن ولی الان دیگه رقبای هموطن زیادی داره و باید از لحاظ قیمت هم بسیار مناسب باشه تا چینی سوارها از ماشینی مثل جک چشم پوشی کنند و سمت این بیان.
15:57  1395/04/28
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 24 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهنام مشهد : خدایی راست میگی برادر من از مجبوری بدبختی از مشهد رفتم تهران چون طرح اسقاط بود برج 10ماشینم دادم الان برج 2 بدون ماشین بدبختی خدایی با دوتا بچه اذیت دارم میشم همه جا هم با اسنپ نمیشه. رفتم با اتوبوس تاکسی به قرآن خسته شدم خدایی چقدر مردم بدبختی هستیم بخاطر یک ماشین حلبی پول بده منت بیکش به قران از بازار آزاد می‌گرفت بهتر بود ماشین من 130م قیمتش بود 70م دادن
مهدی صدرا : سلام با عزت و دلخوشی استفاده کنید . خدا را شکر ، مبارک باشد .
Azim : من ۱۷ آذر هستم هنوز فاکتور نشده
X3sefid : مبارکت باشه چرخش بچرخه اون دوست کوییکی هم میدونه x3ماشین ضعیفیه ولی با کوییک خیلی فرق داره کوییک کوییک🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🤪🤪😂😂
امید شمال : ظاهراً واریز اولیه مهمه شاید از شمال شروع کردن به فاکتور 😁
محسن اسفند ماه : عزیزان و همراهان گرامی ماهیت این کاربر وحید برای همه ما مشخص شده است متاسفانه فکر می‌کردیم فقط عناد و‌کینه داره ولی مشخص شد که او یک ادم‌ متاسفانه روان پریش هست بذارید توی عالم‌خودش سیر بکنه ببینیم تا کجامیخواد پیش بره
تارا دستی ۳۰ بهمن : درجواب تارا امین نه پولی ازمون نگرفتن گفتن دوماه دیه تاخیری پرداخت میکنن
J4 : خیلی قشنگ گفتی دمت گرم
Mahdi : سلام دوستان برای دریافت خسارت دیرکرد باید از نمایندگی شکایت کرد یا خود شرکت کرمان موتور؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سایناتحویل16اسفند : سلام تبریزی پیش فروش هستم
تبریزی : سلام داداش پیش فروش یا فوق‌العاده
سید : فاکتور نشده
آریزو5 : سلام دوست عزیز ماشین بنده چند روز پیش فاکتور شد ولی چیزی به عنوان دیون ازم نخواستن
آریا مهر : آره فردا فاکتور میشی به امید خدا
یاسر دوگانه 30بهمن : دوگانه فقط تبریز میزنه ماشین پارکینگ تبریزه
دنا 6دنده : سلام دوستان ما 21 فاکتور شدیم آخرین وجه ما هم 6 دی بود تحویل اسفند تازه بعد 16 روز امروز پلاک شدم چقدر طول میکشه تا به دستمون برسه
حسین : تحویل سیستمی چندم هستی
شادباشی : چگونه عزیز،،قدرت دستشونه؟ هنرکنی نصف حقت راهم نمیدن
اطلس بهمن : در جواب اطلس Gتحویل آبانی دنبال حاشیه نباش تو برو جلو سایپا از حق خودت دفاع کن اگه هم گرفت کله اش یه جورایی برا خودش کار کرد بی عرضه بودن من و شماست که سایپا سو استفاده کرده